Troldtekt var en del af den messestand, som DGNB havde bygget specielt til BAU 2019. Bæredygtigt er det nye normal, var temaet på standen, som helt i tråd med det budskab var bygget op af dokumenteret bæredygtige materialer. Materialerne genanvendes så vidt muligt efter messen.
Troldtekts bidrag var 42 bafler, nedhængt fra loftet. Baflerne var malet i DGNB-farver, og en af dem var med CNC-fræset DGNB-logo, så messestanden kunne ses på lang afstand.
Akustikbafler er en bæredygtig, fleksibel akustikløsning med stor akustisk effekt – og de 42 bafler fra standen skal nu monteres i DGNB's hovedkvarter i Stuttgart.
Round Table om cirkulær økonomi
På BAU deltog Troldtekts marketing- og kommunikationschef, Tina Snedker Kristensen, som en af de eksperter, DGNB havde samlet til en foredragsrække og Round Table-diskussion om bæredygtighed.