Troldtekt A/S: Ny salgsprofil kommer med stor praktisk erfaring

Med ansættelsen af Jesper Schlosser får Troldtekt en Area Sales Manager med dybdegående forståelse for salg og solid byggeteknisk erfaring. Det vil komme forhandlere og entreprenører i Syddanmark til gavn.

01.03.2024

Det er en erfaren profil, der 1. marts 2024 tiltræder som ny Area Sales Manager hos Troldtekt. Jesper Schlosser (34 år) har i sin karriere både samlet solid erfaring som sælger og praktisk erfaring inden for byggeri med træ.

Jesper Schlosser begyndte sit arbejdsliv som uddannet tømrer, men fandt snart ud af, at han også havde evner som sælger og tog derfor en handelsuddannelse i en trælasthandel. Her arbejdede han i næsten ni år, indtil han fik job som ekstern salgskonsulent hos Global Timber.

– Vi er sikre på, at Jespers kombination af salg og byggeteknisk erfaring vil blive til stor glæde for vores professionelle kunder. De kommer til at møde en ekspert, som især har stor viden om træbaserede løsninger, siger Troldtekts salgschef, Ole Tønning Villumsen.

Jespers ansvarsområde bliver at styrke Troldtekts salgsindsats over for forhandlere og entreprenører i Sydjylland og på Fyn. Han skal blandt andet besøge virksomhedens netværk af forhandlere for at levere rådgivning og support.

– Jesper Schlosser overtager området fra Bo Pedersen, der tidligere også har været salgschef hos Troldtekt A/S. Heldigvis fortsætter Bo hos os med andre salgsrelaterede opgaver, så vi også fremover får gavn af hans lange brancheerfaring. Der er altså tale om en samlet oprustning af vores salgsteam, siger Ole Tønning Villumsen.

FAKTA OM TROLDTEKT

• Troldtekt A/S udvikler og producerer akustikløsninger til lofter og vægge.
  • Siden 1935 har træ og cement været råvarerne i produktionen, som foregår i Danmark under højteknologiske forhold. Troldtekt anvender udelukkende certificeret træ (PEFC™ og FSC®C115450) fra ansvarligt skovbrug
  • Troldtekts forretningsstrategi er tilrettelagt med det internationale designkoncept Cradle to Cradle som det centrale element. Hele serien af Troldtekt akustikplader i natur og standardfarver er Cradle to Cradle certified® på guldniveau.
  • Troldtekt har siden foråret 2022 været en del af den irske byggekoncern Kingspan Group, der er global leverandør af højeffektive isolerings- og klimaskærmløsninger med tilstedeværelse i over 80 lande.

YDERLIGERE INFORMATION

Tina Snedker Kristensen, bæredygtigheds- og kommunikationschef i Troldtekt A/S